Breathe in - breathe out


Har haft en skitbra dag, var med Emmi, stötte på bl.a. Victor i rulltrappan, fick jobb för imorgon, fyndade en apsnygg jeansjacka för varmare dagar och gjorde klart en ny header, som absolut inte blev lika snygg som jag hade tänkt mig, men ajg orkar inte fixa mer på den nu. Har precis börjat med första Twilightboken eftersom filmen va så sjukt bra och till sist så har jag gjort en ny blogg på devote. Men först kanske någon kan hjälpa mig och förklara hur man lägger in den där profilbilden i menyn till vänster?
       Fast nu väntar min omtalade säng och Twilight. Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: sophie

Logga in på på devote >> Min sida >> Inställningar. Sen står det till höger PRESENTATIONBILD.

Puss.

2009-01-06 @ 09:17:07
URL: http://tohaveandtohold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0