Miss Sunshine

Dagen visade sig bli riktigt bra, jobbig orientering och hemska labbrapporter. Plus så håller jag på att bli förkyld, men flummiga Clara håller mitt humör uppe. Nästa gång ni träffar henne, säg åt henne att prata med sin sagoröst, man blir alldeles glad inombords! :)

Nu har jag kollat på massa Top Modelavsnitt och nu måste jag duscha. Vill inte bli sjuk, så inatt ska jag verkligen sova ut hade jag tänkt, men jag vet inte riktigt när dom nya oth och gossip girl avsnitten kommer ut? Är inte det ikväll? I sånna fall så blir väl det min sysselsättning :) puss på er


Kommentarer
Postat av: Sophie

Dom nya avsnitten kom ut igår morse på eztv.it jag såg dom igår. Så jäklans bra säger jag bara.

2008-09-17 @ 22:21:51
URL: http://tohaveandtohold.devote.se
Postat av: Clara

haha... "Vargeen gicl långsamt ner för den branta stigen" haha...

2008-09-19 @ 07:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0