Populär

Som jag skrev för några veckor sen så har jag börjat vara barnvakt åt en familj inte så långt bort. Har nog inte hunnit säga att jag fick ännu en till familj igår som verkar vara jättesnälla. Var där i 45 minuter och tjänade 160 kr haha. Men nu verkar ryktet gå om att jag är barnvakt för för någon timme sen så ringde en kille som vill att jag ska vara barnvakt hos hans barn på fredag. Populär rätt snabbt eller vad :) Det ska i alla fall bli kul med ett lite äldre barn (Han har en som är nio och en som är två) och jag behöver vekrligen pengarna. Har spanat in en skitsnygg klänning från Kate Moss for Topshop och den är inte billig direkt. Nu har jag snart dans och måste ha hunnit skriva en uppsats på spanska om vad jag gjorde i helgen tills imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0