Bokhyllan Billy

Spanska prov idag. Gick inte så bra. Och jag vill verkligen höja mig i bild så jag måste rita klart två bilder tills i övermorgon som jag inte har kommit alls långt på och så har vi prov på fredag så jag är stressad. Men det hjälper ju lite att pappa kommit hem från Vilnius med massa Skittles:)

Vinnarna från novelltävlingen kommer utses nästa vecka och enligt vår lärare finns det två i vår klass som han tror kan vinna hela tävlingen, eller hamna på prispallen i alla fall. Fast jag vet inte om jag vill vinna eller inte riktigt, dom kommer läsa upp den för hela skolan och dom säger inte vem det är som skrivit den förräns dom läst upp hela, så om det skulle vara ens egen så kanske alla ba åh fy fan va dålig, vem fan skrev det här, haha, inte så kul. Men nu ska jag äta och sen måla! Det är faktiskt inte en så jättejobbig läxa, kan kolla på film medans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0