Musiktävling

Jag har blivit utmanad av Vendela i den här extremt konstiga musiktävlingen.

Regler:
- Sätt på din musik så att det spelar blandat
- Klicka på nästa knapp efter varje fråga
- Använd sångtiteln som svar på frågorna
- INGET FUSK!

1. Hur mår du idag?

Pure shores

2. Kommer du komma långt i livet?
Cocaine

3. Hur ser dina vänner dej?
I need a hero

4. Kommer du gifta dej?
Hotel Rossevelt

5. Vad är ditt livs themesong?
1234

6. Vad är ditt livs historia?
Wouldn't it be nice

7. Hur är skolan för dej?
Day dreaming

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Listen

9. Hur kommer imorgon vara?
Fake tales of san fransisco

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Give me more

11. Vilken låt beskriver dig bäst?
Tears in heaven

12. Hur är det med ditt liv?
Not alone

13. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Inga problem

14. Hur ser världen dig som?
You sexy thing

15. Kommer du ha ett lyckligt liv?
The end's not near

16. Vad tycker dina vänner om dig?
Nothing compares to you

17. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Relax, take it easy

18. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Lemon tree

19. Har du en djup och mörk hemlighet?
Karu kari

20. Vad brukar folk i hemlighet fantisera om mig?

The good kind

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
My name is Jonas

22. Kommer jag någonsin ha barn?
Calm before the storm

23. Vad är några bra tips till mej?
Kokomo

24. Kommer någon komma ihåg mig?

Baby, I love your way

25. Vad är min danssång?
Out of reach


Det här va ju skumt, men jag utmanar Alina på den här konstiga grejen. Good Luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0