Sista dagen


Sista dagen på praoen. Kommer sakna luncherna speciellt. Det var så himla mysigt att sitta på en uteservering och äta gott och snacka. Hoppas jag får något, men jag ska inte förvänta mig det.

Har på mig min nya tröja idag, passar till det kalla vädret. Det snöar nu liksom, och för några dagar sen så kändes det som vår. Det kommer typ snöa hela veckan när jag är borta haha. Det är alltid lite extra roligt att åka bort när man vet att hemma kommer det vara jättedåligt väder :P

Ska äta lunch med Elin och Astrid idag, fast jag vet inte riktigt var någonstans. Men jag tittar in en snabbis på Tessie innan jag går till Twink.

Nu ska jag göra mig iordning.



Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0