Prao #2


den här dagen har varit skitrolig verkligen. Först in en snabbis på mammas jobb och gosa lite med hunden, sen till Twink. Det första jag fick göra var att gå till ett tryckeri och hämta några utskrifter, så på vägen dit stannade jag till hos Elin för att se hur hon hade det. Väldigt fina kläder till väldigt bra priser. Tog en liten snabb sightseeing genom stan på vägen till tryckeriet och besökte bland annat trappan där Olof Palme blev mördad. På hemvägen var jag ju tvungen att säga hej till Astrid också.

På lunchen åt vi på Rice, sjukt gott. Mötte förresten Victor på vägen dit också, han praoar skitnära tydligen.

Alla var sjuka på jobbet utom Annika, och hon skulle på ett möte, så jag fick ta hand om hela butiken och ateljén alldeles själv. Är typ rädd för kassan haha. Men som tur är kom Elin och hjälpte mig i nöden. Vi gjorde fina gratulationskort och sen så gjorde Elin att jag fick sluta tidigare =) Love.

Sen gick vi till Astrid och så shoppade vi och åkte hem. Och sen var det dans. Puh. Väldigt mycket och väldigt roligt. Kan man ha bättre tvillingar? Haha =)


Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0