Kan det bli bättre?


Hade en sjukt bra dag. Längtar tills man får börja jobba, så himla kul. Jag kom till Twink på Riddargatan typ runt 11 och på direkten så började jag och Linnéa som står för ateljén att göra bröllopskort. Det är stört mycket jobbigare än vad man tror. Vi gjorde typ 5 olika sorters kort på hela dan. Fast det är ju rätt många som ska göras och olika designer osv. Riktigt kul va det i alla fall. Det snyggaste kortet är några som ska gifta sig på Sunset beach, Oahu, Hawaii och direkt efter ska det vara middag på stranden. Vem skulle säga nej till det liksom? Och sen på morgonen så var det en tjej från FN där, dom vill anställa twink för alla deras tillställningar, föreläsningar och sånt. Riktigt kul.

Önskar dock att vi praoade om några veckor, för det är då dom börjar med att sälja massa brudklänningar på Twink. Nu finns det typ bara 3 st.

Imorgon ska jag äta lunch med Elin och Astrid. Och någon annan dag med Lovisa kanske? Hon smsa mig, men mobilen dog..

Nu ska jag kolla på American Idol ha jag tänkt..



Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0