Generalrepetition


Kemiprovet idag gick bra tror jag och efter skolan gick jag och Emilia hem till Clara för att göra spanska, men det gick ju sådär.. Sen när jag kommer hem så visar det sig att Lovisa har ringt och att det är generalrepetition på dansen, och det har redan gått 40 minuter, så jag fick skynda mig dit, och började dansa på direkten, helt ouppvärmd, men det gick bra till slut.

Imorgon ska jag till backen med Emelie och vi ska ha med oss massa saker dit och så ska vi ta med oss middag och bara ligga och mysa under en miljon täcken hela kvällen. Kommer bli väldigt trevligt tror jag. Om någon vill med så är det helt okej, säg bara till =)

Nu ska jag skära upp lite ananas och kolla på någon bra film, för jag tycker faktiskt att jag förtjänar det efter en väldigt hektisk vecka.



Whoppa!
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0