Mulet



Henrik Halvarsson » German Glamour » 2

Inget vidare bra väder idag. Har bara varit hemma och slappat. Jättehärligt faktiskt. Mina föräldrar kommer vara borta hela kvällen, och jag trodde dom skulle skjutsa mig till elin och astrid, jag ska ju lämna sovaöversaker där till imorgon. Orkar inte gå runt med allt på stan. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Jag kanske får kånka runt med allt på stan ändå. Eller så åker jag hem innan jag åker till dom. Får se hur det blir!

Men nu ska jag faktiskt börja packa lite smått, ska lägga i mer allt eftersom. Vill få det överstökat så fort som möjligt, slutar alltid med att jag packar i sista sekunden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0