Kottkrig

Helt stört rolig och skum har denna dag varit. Gick till skolan och hade picknick, sen fick jag skjuts hem o sen cyklade jag till gåsen för picknick och låg och solade. Efter det åkte jag o Elin hem till henne och tittade lite på Scrubs och bearbetade Lovisas blivande kjol. Sen kom Astrid och vi gjorde pasta med tomatsås och gick till Dalenbadet för picknick, igen. Sen startar kottkrig och allt blir kaos. När dom andra äntligen kommer så drar den lilla killen. Och sen kommer han tillbaka och stirrar, och jag skriker. Det är lite svårt att förklara, men men.

Imorgon är det avslutning! Ska till Emelie på morgonen, men allra först till Elin och Astrid. Sen på kvällen ska jag äta middag på en båt med hämtpizza och sen ska vi hem till Emma. Kommer säkert bli riktigt kul. Är värsta taggad! Nu ska jag göra mig iordning och sova.

Kommentarer
Postat av: Elin aka Josef

Jag har kommit för frälsning! Haha... xD

2008-06-04 @ 23:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0