Vintage

Har kommit hem från stan nu med Elin och Astrid. Vi hade det sjukt trevligt, och lite saker hittade man också! Kan lägga upp bilder sen.

Det här lovet har verkligen känts kort, och nu skulle jag egentligen bara vilja vara hemma med kompisar, men jag åker imorgon och kommer kanske hem någon dag här och där, men annars är jag borta ända tills någon dag innan skolan börjar. Förre lovet hade man så mycket tid, nu stressar jag typ liksom. Kommer vara helt körd när skolan väl börjar..
Hah, men nu ska jag försöka rensa min garderob, det blev aldrig av igår.

Kommentarer
Postat av: sofia

den i sundsvall ;) kostade 175 på rean! :D

2008-07-30 @ 23:02:16
URL: http://ahrmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0