Midsommardröm

Sitter nu ute på landet. Har precis varit vid bryggan och solat och badat lite. Det blev aldrig något med Emma, hon va tvungen att åka till doktorn, så jag åkte hit ut istället. Ska hitta på något när jag kommer hem istället och när hon mår bättre!

Jag älskar verkligen landet. Jag skulle nog aldrig kunna tänka mig att bo här, men som sommarställe är det perfekt! Pratade precis med Malin, (gud vad jag saknar henne!) och vi tänkte att några kunde komma hit ut och sova någon långhelg när skolan börjat. Det finns sängar till 9, men det blir väldigt trångt. Men vi kanske blir några som grillar lite, solar och umgås =) Det var 25 grader i vattnet nu när jag va nere. Men det är en insjö, så det är lite varmare än i Saltsjöbaden! Önskar man kunde lägga in bilder, men jag glömde sladdarna..

Men nu ska jag och pappa börja grilla, mamma och Martin kommer snart med pendeln.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-31 @ 18:33:42
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag följer med!

2008-07-31 @ 21:02:44
Postat av: Emmy

Hur har du fått internet på landet?????

2008-07-31 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0