"Fanns det några klämmiga killar då?"

Nu är jag konfirmerad. Hah.

Har haft en riktigt bra dag. Har fått sjukt fina saker. Och eftersom ni bara döör av spänning över vad jag har fått så kan jag väl ta och berätta det =)
Ett par örhängen, ett berlockarmband som är jättefint, ett guldarmband (släktgrej från 1800-talet) Ett guldkors halsband, silverhalsband, Marc Jacobsparfym, Christian Audigier mjukisbyxor, pengar, choklad och så vidare =)

Har även behövt tampas med småkusiner hela dagen, har träningsvärk så det va sjukt jobbigt att hoppa med dom, för dom vill att man ska ge dom studs hela tiden, så jag är helt slut! Kan lägga in lite bilder, men sen är det bums i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0