Paint it black

Idag har varit en bra dag. Men jag har varit väldigt trött, så jag tror att jag ska lägga mig jättetidigt idag och bara sova. Sova är det bästa som finns =).
Vi slutade kvart över ett och klockan tre skulle några träffas på Kringelgården och fira Clara som fyller år idag, (Grattis!) men jag var så upptagen med att titta på Satc och spela Gh så jag glömde helt bort tiden! V id fyra ringde Astrid, och det var då jag insåg att jag missat alltihop. Men det gör nog inte så mycket.

Imorgon får vi våra betyg. Första lektionen. Usch. Tänk ifall man får jättedåligt liksom och inser att man inte kan komma in på den linje man vill i första ring. Ja, man kan ju såklart höja sig, men ändå =)

Imorgon ska även jag och Astrid hitta på något, (Elin med antar jag? =)) det ska bli jättekul i alla fall, för vi har ju inte umgåtts på evigheter!




Sisterhood,
Agnes aka Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0