Bild


Har precis kommit hem tilm Emelie, efter skolan. Det börjar bli lite tradition att jag går hem hit på tisdagar, sitter lite själv med datorn, och att hon sen kommer och vi slår nya rekord på X.

Idag har det varit jobbigt. Matte, engelska, gympa, bild och svenska.. Men det gick bra. Jag förstörde hela mitt mönster, som jag för övrigt var ganska nöjd med innan, men inte längre. Nästa bildlektion ska vi börja med lera, det kommer faktiskt bli kul =)

Jag skrev ju igår att jag skulle börja lägga in fler bilder, så jag ba: amen jag gör det när jag kommer hem till Emelie. Men nu när jag är här så inser jag att jag inte har sladden med mig. Bra gjort liksom =)
Men jag lägger in dom ikväll.



Peace out,
Agnes

Kommentarer
Postat av: lovisa

lycka till med bilderna!

2008-01-29 @ 15:51:08
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0