?


Nu har jag planerat klart allt om mitt svenskareportage, men jag har inte riktigt börjat än. Har bara hunnit göra första utkastet, men jag tror att det kommer bli väldigt bra.

Idag var käraste Elin tillbaka =) Har saknat henne.. <3

Hela klassen struntade i sista lektionen för att läraren inte kom, och man får ju gå efter en kvart, så då gjorde vi det. Sen så visade det sig att hon typ kommit efter 16 minuter typ, så alla har fått rött på schoolsoft. Ska klaga på henne imorgon =)
Nu när jag har kommit hem så har jag ätit glass med Martin och kollat på NCIS, den bästa mordserien, absolut bästa. Sen så har jag även kollat på det allra första avsnittet  på Kyle XY. Vill verkligen se andra säsongen. Såå bra =)



image119Evie and Angie = soulmates <3





Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0