You have stolen my heart


Igår var jag i Romme med skolan. Riktigt kul att åka skidor, har inte gjort det sen förra året =) Kom i en ovanligt lugn buss med alla nior.

Nu har jag precis kommit hem från Skärgårdskrogen. Väldigt gott. Väldigt mätt. Dom från Hulla ska sova över plus mormor, och imorgon ska alla till Jonas, för han fyller 9 år. ¨Så det här blir en släkthelg. Vilket kommer vara ganska bra, för jag är väldigt trött.

Jag skrev ju förresten att bilderna skulle komma upp men när jag installerade programmet för kameran så visade det sig att det hade kommit en ny version. Där utseendet är helt annorlunda, och jag hittar inte där man lägger över bilderna! Jag kan bara lägga över sms typ.. Jag ska undersöka saken imorgon kväll i alla fall =)




Ha en bra helg,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0