Sysselsättning


Har haft en seg dag idag. Är ganska frisk, men hostar jättemycket. Blä.
Men under tiden som jag har varit sjuk så har jag hunnit titta i massa kataloger och så på kläder. Och jag har hittat massa fina grejer, mest till i sommar. Sommarkläder är ju absolut snyggast. =)
Vill åka in och shoppa massa så fort jag blir frisk, någon intresserad? =)

På lovet så kanske jag ska till Ingarö, skulle avra skitkul, har inte varit där på jättelänge. Och Vendela har ju precis kommit hem från Miami, men jag har inte hunnit köpa någon födelsedagspresent.. :S Någon som vill köpa något med mig? Jag ahr en känsla av att ingen annan heller har köpt något :P



Sjukling på vift,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Mysan

jobbigt med hosta!

2008-02-21 @ 10:19:51
URL: http://mysanliljequist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0