Sjuk


Har varit sjuk ganska länge nu, och jag sa ju att jag typ skulle vara sjuk hela veckan till några, men jag mår faktiskt mycket bättre nu, så jag kanske kommer i övermorgon. Jag kan prata igen i alla fall =)
Under tiden som jag har varit sjuk så har jag hunnit titta på nästan 2 hela säsonger av lost som jag fick av martin. Fick tre, så jag kollar för fullt, det är väldigt bra, men jag föredrar nog femmans och treans serier ändå.

Längtar konstigt nog lite efter skolan igen, för jag har varit väldigt sjuk, jag tror inte att jag har varit så sjuk förrut, det var hemskt. Så, jag vill tillbaka till allt. Är uttråkad här hemma =)

Förresten, Spice Girls ska splittras. Dom var kanske inte lika framgångsrika som förrut, men det var roligt att dom var tillbaka, tycker jag i alla fall.




In sickness and in health,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0