The Call

Ska snart iväg till Emelie för ett tidigt morgonbesök. Hann med att köpa rätt mycket igår

  • Skor från Topshop
  • Presenter till
  • Emmy
  • Martin
  • Pappa
  • Tunika från Urban Outfitters
  • 14 fina röda julgranskulor

Juste när vi skulle klä granen i förrgår så var det så himla typiskt. Alla är klara utom jag som envisas med att sätta på dom allra sista tomtarna. Och när jag, verkligen bokstavligen, sätter på den allra sista tomten, så välter hela granen och typ 80% av alla våra julprydnader spräcks och går sönder! Haha, inte speciellt smart, så nu har både jag och mamma köpt massa nytt, och jag tycker nästan den är ännu snyggare nu så det kanske va något bra :) Men nu ska jag ta och åka. Får äta frukost när jag kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0