blivit sjuk

Ganska korkat men nu är jag sjuk och mår jättedåligt, har sovit 7 timmar idag så jag kommer inte kunna somna ikväll. Har ganska hög feber, ont i halsen och känner mig jätteillamående, ni vet när man inte får ner en enda bit, så jag har levt på vatten idag, mamma kommer komma hem med isglass sen som jag får ta till middag.
        Förrutom att jag sovit så länge så har jag kollat på film, Pocahontas 1 & 2, jag säger bara att jag hatar hur tvåan slutar! Sen började jag kolla på narnia 2 men jag somna. Nu ska jag kolla på Anastasia. Det är typ det enda jag orkar göra, kolla på film. Och sova förstås.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men det är bra gumman! Lite disney är bästa kuren! Och med isglass till det, ja du kommer att må som en prinsessa!

Krya på dej <3

2008-12-15 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0