Somrigt regn

Idag har jag legat på bryggan hela dan. Men för nån timma sen så började det verkligen spöregna, det verkligen öste ner! Och det roliga va att det fortfarande va soligt, typ inga moln, så man hade kunnat ligga kvar. Men det va nästan så att det va hagel så jag cyklade hem i ilfart.

Kommer hem imorgon kanske, eller så åker jag direkt till Nyköping och då kommer jag hem om några dagar. Skrev förresten en anteckning på facebook om att alla som är hemma borde hitta på något nån dag innan skolan börjar. Bra idé va?

Synd verkligen att jag inte kan lägga in bilder, det va typ 40% solförmörkelse imorse, ganska coolt =) Men bilder kommer väl när ja kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, jag vill också bara ligga och steka (i regnet?) på en brygga!

___________

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=45534

2008-08-06 @ 21:31:36
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0