Helt underbart

Gud vilken underbar dag jag har haft. Först möttes jag och Clara och vi åkte till Saltsjöbaden och åt lite glass medans vi väntade på att Emma skulle komma i sin båt. Vi åkte ut till hennes jättefina landställe och åt lunch. Sen åker vi vattenskoter, och jag har aldrig gjort det förrut, men det va en av dom roligaste sakerna jag gjort i mitt liv typ. Vi åkte till Strömma och köpte lite GBglass och sen åkte vi tillbaka och badade. Det va faktiskt riktigt varmt. Sen gick vi in och myste lite och kollade på bilder från Långholmen och tittade på tv. Sen hade vi en sjukt rolig båttur hem också :) Kan lägga upp bilder imorgon, men nu ska jag nog sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0