my everything


Är sjuk. Inget kul. Har varit lite "hängig" i tre dagar nu och jag har sovit typ 12 timmar varje dag och jag är bara.. sjuk. Bajs.

Vi har förresten fått ett nytt arbete i svenskan som vi ska hålla på med. "Mitt Drömjobb". Och så ska man ha en ca 10 minutersredovisning. Och jag ska välja reseledare. Verkar vara så himla kul! Kommer nog bli väldigt bra!!=)

Är förresten väldigt avundsjuk på det ni i 8B gör.. det där med att ni är 18 typ. Det vill jag också göra !

Nu ska jag faktiskt gå och ta tempen och sen lägga mig. Vet inte om jag kommer imorgon. Hata sjukdomar.



Agnes

Kommentarer
Postat av: lovisa

Åh, jag är också sjuk!! Men du kommer väl till dansen? JAg pallrar mig dit, det måste du också göra!! Yes, de e rätt kul de vi gör, men inte jätte... Puss!

2008-04-10 @ 18:15:30
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0