It's all in my head


Är sjuk och har feber, men det är inte så mycket, så jag tror att jag kommer till skolan imorgon, om jag får sova så. Gick hem från skolan efter lunch så jag har typ sovit sen och nu har jag precis gjort hemkunskapen som blev väldigt bra om jag får säga det själv.

Förresten så kom mamma hem idag och sa att hon hade köpt en avslutningsklänning till mig. Och jag fick typ panik inombords och trodde hon typ hade köpt något jättefult, för jag vill ju välja avslutningsklänning själv, så det första var ifall jag fick byta den om jag inte gillade den. Men det gjorde jag verkligen! Den är sjukt fin så jag är jätteglad! =) Nu slipper jag och leta massa och få panik i sista stunden. Den är vit från Odd Molly och om jag hittar en annan fin klänning istället så tänkte jag att jag kanske kan ha den på konfirmationen istället?

Men nu ska jag titta lite på AR och somna tidigt.



Friday,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0