It will come


Hann aldrig med att skriva igår. Sjukt stressigt. Igår direkt efter skolan åkte jag in till Sickla med Emmi, hon skulle köpa en bikini. Sen åkte jag tillbaka, men jag fick gå av vid Fisksätra, för jag skulle tillbaka till Sickla med Nora, och på tåget så kom jag på att slussentåget typ åker iväg innan det tåget jag va på kommer till stationen, så jag fick stå där några minuter, fett läskigt haha =)
Sen åkte vi in och köpte massa tyger och sånt till L&L, kommer bli asbra. Förresten så träffade vi Kenza också på vägen till tåget. Ganska kul, har aldrig träffat henne i verkligeheten förrut.

Sen fick jag skynda mig hem och hämta noterna och balettskorna. Sen missade jag tåget så jag fick halvspringa hela vägen till pianot. Efter det hade jag dans, så jag var hemma runt halv tio och då tittade jag på Top Model. Ganska hektisk dag.

Nu har jag precis varit på Sickla igen haha, för broder min fyller år idag så jag har köpt sånna där Skull Candy - hörlurar. Och nu sitter jag i Emelies säng och är sjukt trött. Ska äta födelsedagsmiddag hemma och så, men jag vet inte ens om jag orkar göra nåt idag. Så himla trött. Och det händer ju typ inte ens något =)



Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0