äntligen!


Nu funkar äntligen blogg.se igen! Jga hade sjukt mycket att skriva om när det inte funka, men nu är allt bortglömt.. Har i alla fall precis kommit hem från dansen, och jag är så trött så jag ska typ gå och lägga mig. Känner verkligen för att sova. Gud så härligt.

Imorgon ska jag gå till skolan med Elin =) Så då får jag gå upp lite extra tidigt så att jag går hem till henne först.

Förresten så är vår grupps matteprov uppskjutet. Sjukt skönt. Nu behöver man bara tänka på ergonomin, men det ordnar sig nog.

Har ingen aning om vad vi ska göra på håltimman imorgon, den är tre timmar istället för två, så vi har sjukt lång tid på oss. Men några ska ju till Riga imorgon, allt är en enda röra.


Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0