Update


Här kommer en liten update om mitt vardagliga liv.

I fredags så åkte jag och Astrid till Tippen och storhandlade. Vi blev kvar där i typ en timme eftersom vi inte riktigt kunde bestämma oss. Men på något sätt så kom vi hem i alla fall.

Vi lagade underbart god Laxpasta och åt den nya otroligt goda Ben&Jerrys Chocolate Therapy.
Sen gick vi ner till Sara för en liten Kareoke kväll. Det var väldigt mysigt.
Sen kom Elin hem från Djungelboken och vi satte oss framför tvn och somnade framför Vänner.

På lördagen så var det hem till Ebba som gällde. Men innan dess så åkte jag och Elin in till stan. jag köpte en jättefin klänning som jag ska ha hos Lovisa nu på fredag. Kan lägga in en bild på den snart.
Hemma hos Ebba så kollade vi på The Notebook. Romantisk film. Väldigt bra, men det blev inte så mycket tvtittande, det blev mest snackande.

Söndagen var jag inne i stan och åt middag, för kära farmor min har fyllt år. Grattis till henne.
Sen kom Nora hem till mig och vi kollade på underbara Vänner som man inte kan få nog av. Vi provade även massa kläder och tog crazy pictures.

Under veckan så hände det väl inget speciellt egentligen.
Ska verkligen bli kul nu på fredag. Måste bara in och köpa present till Lovisa.


Peace out,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0