Tåflörtare och tumkrig


Hej alla festprissar.

I fredags kväll var jag hemma hos Lovisa på filmkväll, det var jättemysigt :) Vi kollade på Titanic och åt massa godis. Det blev även lite hoppande på studsmattan, dyngsur blev man.

Och igår så var jag hemma hos Linnéa. Hon hade tjejmiddag.
Maten var jättegod, efterrätten också.
Sen när vi hade ätit så kom killarna också.
Det var verkligen skitkul igår. Så jag tycker Linnéa ska få mycket beröm. Det var verkligen lyckat.

Men nu ska jag hem till Filsan och se hur hon har det i Orminge.
Vi ska beställa pizza och hyra film :).



Bye bye birdie,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack tack!

2007-09-09 @ 20:24:37
URL: http://letterstogod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0