Sayonara och Eurovision Songcontest


Hej alla kalla människor på norra sidan av jordklotet.

Har inte skrivit på länge, men jag antar att det har hänt så mycket, när skolan börjat och så.
Men igår hade vi skitkul i alla fall!

Från början så skulle jag och Astrid hem till Kattis. Men sen så typ fick hon inte ta med fler än Clara och Malin. Och då blev vi lite piss off. För hon hade sagt ja innan.
Och sen så allt det där middagen.

Så istället åkte vi till Sayonara och åt där med Johanna. Matilda och Alina. Det var skitmysigt verkligen.
Sen så missade vi såklart tåget på vägen tillbaka. Och sen när vi satt på nästa tåg så kom dom på att vi skulle till Tippen. Och klockan vara tjugo över åtta, så vi hade typ redan missat massa av Eurovision Songcontest. Men vi åkte dit i alla fall. Men tågen är helt skumma på kvällarna, så vi fick gå. Men det var mysigt.

Ni anar inte hur mycket Astrid skämde ut sig igår haha! Det värsta va på Tippen, men den där killen! När han ba: Ajabaja!
Jag säger bara Humor på högsta nivå.
Sen gick vi från igelboda till neglinge där cyklarna väntade. Jag fick skjutsa Astrid. Och vid neglinge center så var det skitskumt! Inga utelampor var tända! Så ni vet vid den där sjukt långa backen så var det kolsvart. Och jag och Astrid cyklade först, och man är ju tvungen att ta värsta mycket sats, och det var verkligen skitläskigt, man ville bara skrika! Det kändes som om man skulle köra på en katt eller något! För man såg typ ingenting.

Sen kom vi äntligen fram och kollade lite på tv, Sofis mode på 7an. Har aldrig sett den kanalen förrut.

Det var så stört kul igår! Så allt gick bra till slut! Det var totallt värt det!


Ladys and gentlemens,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0