Ny header


Okej,
Jag gillar inte alls utseendet på min blogg just nu.
Den ser skitful ut rent ut sagt.
Men jag jobbar på en ny, den kommer bli skitsnygg. Värsta coola idén =)

Men nu ska jag iväg på mitt piano. Och direkt efter så är det dans som gäller.
Jag lever ett ganska hektiskt liv känner jag, massa aktiviteter och så. Men jag skulle bli helt uttråkad och inte ha något att göra annars. Vad gör alla som inte har några aktiviteter egentligen?

Juste, idag har det varit os-dag.
Det blev faktiskt roligare än vad jag trodde att det skulle bli. Vi ägde på Minfältet =). Rekordet innan vi kom var 18, och vi fick 9.
Vi var även snabbast på 300 meter, fast jag vet inte riktigt ifall vi vinner, men dagen var helt okej faktiskt.

Men nu ska jag kila,



Aisa, friday it is,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0