Kilometerlånga köer


Hej,

Idag har jag varit inne på Ikea nästan hela dagen. Söndag och lite halvdåligt väder, så gissa om det var fullproppat? Svar Ja, väldigt.
Kunde typ inte komma fram. Men jag hittade lite i alla fall.
En ny byrå, ramar och värsta gulliga växten och en kruka. Jag hittade även en perfekt fotölj och en ny stol. Men dom ska vi beställa på nätet, för mamma orkade inte stå i den kilometerlånga kön.

Jag har även hittat värsta snygga grejerna på Abrecrombie & Fitch. 6 saker totalt. Kommer antagligen inte bli så mycket i slutet, men allt är jättefint där typ. Men det finns kanske någon som vill beställa med mig? Frakten blir mycket mindre om man delar upp det.

Igår hade Martin sin konfirmationsfest. Hela släkten kom typ.
Det var helt okej, som en vanlig släktträff. Fast jag fick skitont i magen, så jag sov mest hela tiden.

Jag har förresten hittat ett par skitcoola jeans som jag vill köpa. Och jag måste verkligen in till stan. Jeans och värsta "baggy" tröjan till dansen måste inskaffas.


Saknar Emelie,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0