Don't you dare


Idag har det varit vanlig skoldag. Ganska händelselös. Fast på biologin skulle vi ut och leta efter gråsuggor och daggmaskar till ett ekosystem. Pontus och Simon tog typ alla mina och Claras kryp! Det var ganska kul ändå.

När jag kom hem så fick jag göra spagetti och köttbullar till mig, Johan och Martin. Sen så har jag bara slappat framför tvn. Borde antagligen göra min läxor nu.
Har fått skitmånga läxor nu i åttan.

Imorgon ska jag typ kanske hem till Erik. Emil och kanske Lollo (?) ska med. Har typ skrivit det några gånger utan att det blivit av, men imorgon så hoppas jag att det äntligen går =).

Har dans för första gången imorgon. Den på Saltsjöbadsbaletten. Ska bli väldigt kul =).



Tomorow,
Agnes

Kommentarer
Postat av: L

jasså? de visste jag inte ^^, tyvärr.. har dans in the big town... och så tar jag ju ut tandställningen!
Never ever braceface again!

2007-09-03 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0