You're the storm


Okej, en av världens mest underbara låtar - You're the storm.

Idag har Vendela sovit över!
Igår så var vi hemma hos Clara, och för övrigt så hade vi väldigt kul. Clara blev lite hyper där mot slutet!
Sen efter det så gick jag och Vendela hem till mig och kollade på Parent Trap i Gillestugan.
   Sen så töntiga som vi är så sitter vi och spelar och har otroligt kul tills vi kollar på klockan och inser att klockan är halv fem på morgonen. Ja, då var det bara att göra sig iordning. Men ingen av oss var trötta så vi satte på Simpsons säsongen och somnade till dom söta små gula figurerna :)

Snart är det lov. Yes !
Ska till Norrtälje som vanligt för att fullfölja min och Noras tradition. Några dagar på hennes landställe, utan föräldrar. Kan det bli bättre? =)
Vi tar bussen dit också, och den går sent på kvällen och det är typ bara vi som sitter i den. Så det är verkligen skitmysigt att bara ligga där och sova medan man lyssnar på den kära iPoden.

Men nu ska jag inte tråka ut er ännu mer.




Di Änd,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0