Tuesday


Okej, jag har ett litet dilemma.
Lovisa har en så himla kul idé på sin blogg att man ska gissa rätt på saker och så. Men jag har inget, inget !
Måste verkligen komma på något. Annars blir det ju inget roligt att läsa denna odugliga blogg utan syfte. =)
Några idéer någon?

Men nu har jag i alla fall precis kommit hem från dansen. Det var verkligen skitjobbigt !
Har tre prov den här veckan och massa läxor.


Förresten gick det jättedåligt på yoyo-testet.



You've just got to have faith,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snälla, rara, söta Agnes, kan inte du fixa designen på min blogg.. mot... betalning? Massage? kläder, you name it ;-)

2007-10-17 @ 22:01:01
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0