Satc och hemmagjord pizza


Nu har jag precis haft folk här hemma.
Det var jättemysigt. Vi kollade på Satc och gjorde egen pizza som blev jättegod faktiskt! Bättre än vad jag trodde att dom skulle bli.
 Det har varit en riktigt skitsnackarkväll, när vi tagit upp allt det gamla. Det var jättekul helt enkelt.

Imorgon har jag dans, och sen måste jag plugga, plugga.
Usch. Två prov nästa vecka plus en stor inlämning. Måste det alltid vara så hektiskt i åttan? Ni sjuor fattar inte hur skönt ni har det !

På söndag ska jag hem till "hrm" och så ska vi "hrma". Och så ska jag få massa "hrms".
(Okej, jag fattar lika lite som ni gör =)  )

Men nu ska jag faktiskt ta och städa upp lite nere i Gillestugan.


Smelly cat,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0