Roxie


Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit inne i stan med Emelie. Typ första gången det bara är vi två =) Det var jättemysigt.
Jag köpte två halsband och en voodoll, plus så fick jag en jättesöt tröja från Topshop av Emelie (som för övrigt är typ jordens mest generösa människa).

image54 
Hoppas att det är okej Astrid att jag också köpte en? <3



Emelie storshoppade som vanligt.
Det var så himla taskigt, vi sprang för att hinna till tåget, och så stängs dörrarna precis så att min väska kläms fast, och konduktören ser det. och Emelie ba: Men snälla kan du inte bara öppna dörrarna och släppa in oss? Men han bara ignorera det hon sa och körde iväg med tåget!
Usch, hata tågkonduktörer.

För övrigt så ska jag på innebandy typ nu, mer spännande och otroligt intressanta grejer om mitt liv kommer snart.



The Mattssons,
Agnes


Kommentarer
Postat av: elin

vilken söt voodoll!
älskar dej

2007-10-22 @ 20:23:36
URL: http://astridelin.blogg.se
Postat av: Astrid

JA! Det är klart bästa agns för köpa den! Jag kollade på den innan jag köpte min.

Älskar dig!!

2007-10-22 @ 21:02:30
Postat av: Astrid

JA! Det är klart bästa agns för köpa den! Jag kollade på den innan jag köpte min.

Älskar dig!!

2007-10-22 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0