Jag gör honom


Svenskaprovet gick ganska bra faktiskt. Men man var tvungen att utveckla svaren på sitt eget sätt, så vi får se vad hon tycker.
   Elin och Astrid har kommit in på mest aktiva-listan förresten ! Congratz till dom. Tror nog inte att jag skulle klara det. Jag blir glad om jag hinner med ett inlägg per dag liksom.

Snart är det jazz som gäller. Kommer bli väldigt kul faktiskt. Känner för göra en liten workout.

Dagen har spenderats med Elin och Astrid, hemma hos dom.  Vi åt lite och bloggade. Jag lärde Elin våran dans, och hon försökte lära mig deras.

Just nu kollar jag på Vänner och försöker göra en fin design till Lovisas blogg, men det går inte särskilt bra. Den är jättefin, men hon ville ha något stilrent, och det kanske inte den här headern är, men hon är bortrest nu, så jag har makten haha.

Väldigt ointressant inlägg.



Love Evie,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0