Wanna Know


Emelie har köpt någonting från min önskelista som jag publicerade för inte så länge sen. Hon har köpt något drifrån till mig i födelsedagspresent. Vll veta vad ! Ah!
Fyller ju faktiskt år snart. Önskar mig en massa saker. Och förresten så vill jag fixa det där med Secret Santa snart ! Jag vill veta vem jag får och jag vill kunna köpa presenten.

Jag tycker att vi ska höja priset för vad man ska köpa secret santa presenten för. Just nu är det ju 100-150 kr. Men alltså förra året så köpa man ju massa presenter för typ 50 spänn styck. Och nu ska vi bara köpa en enda. Och den ska ju "representera" som ifall man skulle fått presenter från allihopa. Så jag tycker att man kan spendera lite mer på presenten. Så att man kanske kan köpa något jättefint. Ett klädesplagg eller något.
Så jag tycker att vi kan höja gränsen til typ 220-250.
Jag tycker också att man inte ska ha så stor skillnad att köpa present för, ifall någon fattar. asså jag menar om vi skulle ha 100-150 kr. Då kanske någon köper en present för 100 och en annan köper för 150. Då är det ändå ganska stor skillnad på priserna.
Men det är vad jag tycker.

Juste, en grej till.
Jag tycker faktiskt nästan att man ska ha med kvittot också, för alla vet ju att det ska kosta tex mellan 100 och 150 kr. Och jag vet några som har gjort förrut att dom köper grejer på rea, och så berättar dom inte att det var rea, då tror ju den som får presenten att den kanske är jättedyr. Så jag tycker att man kan ta med kvittot. Eftersom alla vet att det ska kosta en viss "summa".
Men det är vad jag tycker. Kommentera gärna alla som ska vara med och säg vad ni tycker. =)




Pussar,
Agnes

Kommentarer
Postat av: lovisa

Visst, det verkar bra.. men är det verkligen priset som betyder allt? Det är väl själva saken och fyndigheten. Även om man har köpt den på rea kanske den kostat mycket innan, då e de ju bara tur för den som köper. De e bara va jag tycker, men om alla andra tycker så, visst =)

2007-11-18 @ 21:37:21
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0