Update

Okej, det här med kvitton till Secret Santa grejen kanske är lite för mycket, det kan jag hålla med om. Men det är bara det att en kompis och jag hade kommit överens om att köpa för en viss summa, och sen köpte hon för rea, alltså mycket billigare än vad vi skulle köpa för. Och istället för att köpa något mer så struntade hon i det. Och då blir man ju inte direkt glad när man får reda på det. Man ba, jaha. Är jag inte värd mer? Aja =).

Har verkligen skitmycket läxor, usch tvi och blä.

Har varit hemma hos Emelie, jag fick Elin och Astrids presenter som jag ska ge till dom imorgon, sen så har vi "pimpat" våra Ipods och jag har lånat massa kläder.
Mutti var även där och vi hade det mycket trevligt. =)

Men nu ska jag fortsätta med mitt. Jag har gjort 2 av 3 labbrapporter.



angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0