Temadag


Igår var det temadag.
Det var helt okej, bättre än vanliga lektioner i alla fall, fast dansen var lite skum..

På kvällen åkte jag och Lovisa in till Sickla och hittade en mysig liten restaurang, Lite senare kom Malin och Kattis, och vi åt och hade jättemysigt.
Sen kom Mutti och Filippa och åt upp resterna, och till sist kom Astrid och Elin. Astrid hade varit och shoppat och hittat sjukt fina kläder !

Sen gick vi på bio, The Heartbreak Kid. Jag och Elin tyckte den va jätterolig på slutet haha, men ingen annan tyckte det typ. Jag antar att jag och Elin har samma sjuka humor =).
Hela kvällen var jättemysig helt enkelt.

Idag ska jag sova hos Elin och Astrid. Vi ska laga egen middag och så. Kommer bli perfect, Elin har nog allt under kontroll. Vi skulle typ hitta på något med Emelie på kvällen också.

Just nu kollar jag på Heroes, ska typ

Kommentarer
Postat av: Clara

Låter bra med att ha sådär "kort mellanrum mellan priserna" men räcker det inte med typ 200-220 eller nått? 250 blir kanske lite mycket..
Det där med kvittot låter helt OK, kanske lite överdrivat.. Det är ju faktiskt tanken som ränkas :D haha.. Nej men jag vet inte :P
Pussar

2007-11-19 @ 15:38:01
URL: http://booberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0