Sunday volym 2


Haft innebandymatch idag. Sjukt jobbigt. Förlora med 2-4, men dom ligger etta i vår serie, och dom var skitbra.
Vi ligger typ trea nu =).

Jag bara älskar Heroes ! Har tittat på fem avsnitt idag, ligger på säsong 1 sjunde avsnittet, men ändå ! =)

Nästa vecka, inga prov. Underbart. Ska hitta på något med Emelie då, och jag funderar på att börja köpa julklappar nu, så att det blir i tid. Jag fick typ åka in varje dag i sista veckan för att hinna köpa allt.
Men ska vi köra med Secret Santa eller? Det är ju en fett bra idé, så kan man köpa till dom som man verkligen är bra kompis med. Eller så kör vi som förra året, det kanske blir roligare med mer paket och så..

Måste köpa födelsedagspresenter också. Till Emelie och Clara =)



Hiro Nakamura,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Nu har jag uppdaterat min blogg lite igen.. så det finns lite nya tips och tricks om hur man kan förändra sin bloggdesign... så kika in och kolla om du hittar nåt som är av intresse..=)

2007-11-11 @ 20:16:01
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: lovisa

secret santa!! =D

2007-11-12 @ 07:49:14
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0