Second Hand


Igår var jag inne i stan med Rebecca och Elin. Det var jätteroligt.
Vi var typ inne i en miljon second hand affärer, över hela söder. Men det var tyvärr inget som jag fastnade för.
Jag köpte dock ett par fina örhängen från Glitter.

Precis när jag kom hem så var det dags att gå till tåget igen. Jag och Emma skulle nämligen till Tippen och lämna tillbaka en film.
Vi köpte massa godis och på vägen hem så gick vi till Kringelgården och köpte varsin kopp med rykande varm choklad - takeaway.
Sen gick vi hem och tittade på Joey och åt massa onyttigheter.

Idag ska jag städa mitt rum, göra klart önskelistan på datorn och göra läxor.



Evie and Ellie,
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0