Hit me with your best shot


Har hittat en ny favoritlåt just nu. Pat Benastar - Hit me with your best shot.

Efter skolan så har jag tittat på Gilmore Girls och spelat Guitarr Hero med Martin. Skitroligt, men jättesvårt tycker jag (=.

Hade skridskor i skolan, det gick väl så där.. Jag ramlade inte i alla fall !
Imorgon ska jag och Clara ha ledarskapslektion.. Alltså, vi har inte en så bra idé, eller den är bra, men jag tror inte att det kommer bli en så aktiv lektion. Aja, vi överlever väl.

Imorgon ska jag vara med Elin efter skolan, det ska bli jätteroligt, vi har inte varit tillsammans på typ jättelänge. Haha, vi ska spela Guitarr Hero och äta kladdkaka.

Men nu ska jag göra om min press på pa hade jag tänkt.



Agnes

Kommentarer
Postat av: lovisa

Tjo! Visst är det hos mig lussevakan kan vara, och självklart ska du komma! Om i lördags; du behöver VERKLIGEN INTE be om ursäkt, ok? Vill bara att du ska veta att jag finns här om du skulle vilja berätta!

2007-11-26 @ 21:14:56
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0