Dissekerat grishjärta


Usch, Fy och Blä! Ett av dom äckligaste grejerna jag har varit med om.
Hemskt helt enkelt. Kan inte prata om det.

Har i alla fall försökt ändra lite utseende i min blogg, jag har lagt till en klocka tex. Jag har också ändrat lite när man ska skicka en kommentar, men det blev helt mobbat, så man ser inte vem det är som har skickat kommentaren.

Idag skulle jag egentligen in till stan med Ebba och Em, men eftersom jag är så himla lyckad och glömmer mobilen hemma, så kunde inte jag ringa och möta dom i stan. Så jag har bara haft en oerhört skön slappardag. Har sjukt mycket läxor, men jag orkar inte tnka på det den här veckan. Vi har inga prov, och det är ju det viktigaste =)

Har innebandy sen. Men nu ska jag dricka varm choklad och titta lite på Heroes.



Scala,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0