Brand i mitt rum


Okej, det här var verkligen sjukt läskigt!
För typ 15 minuter sen så satte jag upp min fina "slinga" som jag och Elin hade fått från Glitter, vitt grej med rosor på.
Det är en dekorationsgrej. Så för att göra mitt rum lite fint så virade jag slingan runt min skrivbordslampa. Tyckte att det blev rätt fint.
Jag fortsätter med mitt, och efter typ fem minuter så lyser lampan mycket svagare, och det luktar lite bränt. Och jag märker det inte först, men sen ser jag hur den där slingan börja brinna !
Jag fick typ panik, men det var inte värsta brasan haha, utan det bara började brinna pyttelite, men jag släckte elden. =)



En riktig hjälte,
Agnes


Kommentarer
Postat av: lovisa

vad läskigt! Men vilken hjälte du e ;-) förtjänar medalj! =)

2007-11-05 @ 19:14:37
URL: http://lovisasord.blogg.se
Postat av: Evie

I LOVE U ANGIE YOU ARE MY HERO! Det började brinna för mig också förra julen då jag satte in en ljusslinga i
mitt pepparkakshus. Jag tog också en del under snön (bomullen) Gick därifrån, nöjd. Sen var det julklapps utdelning och jag skulle hämta en present, då känner jag att det luktar bränt. Då har min fina snö börjat brinna! Buhuu...Men modig som jag är drog jag ut kontakten, fyllde en petflaska med vatten och räddade julen!! I ROCK! Ett annat trevligt minne är ju när soptunnan börjar brinna på Alobas födelsedag. Då var det lite...Panik... Gud vad långt den här kommentaren blev men det kanske är bra. Puss på dig.

2007-11-05 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0