Spanglish


Heej :)

Måste bara berätta en grej. Ni vet Adam Sandler ? Han som är huvudrollen i Click ?
Vi hade värsta fight idag på spanskan om vilka filmer han va med i haha :) För vi kollade på filmen Spanglish som han är med i.
Här är dom som jag tror att han är med i:
* Click
* 50 first dates
* Meet the fockers
* Starsky and Hutch
* typ släkten är värst och släkten är värre
* den där Mary
* Spanglish

Men Clara Eriksson säger att det är nån som heter Ben Stiller eller nåt som spelar i Meet the fockers, släkten är värst och den där Mary. Men jag är typ 1000 % säker på att det är han ! Det är det, så det så ! :)

Efter skolan gick jag bara hem, orkade verkligen inget annat, sen så kollade jag o Martin på Kyle XY som är fett bra faktiskt. Rekommenderar den serien, den går på femman på torsdagar tror jag..
Sen kom pappa hem med Sushi från Sayonara.
Och nu ska jag kolla på Little Britain 3 som jag har köpt till martin, till hans födelsedag :)


Ha det bäst,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Elin

Ehh Agnes, det är Ben Stiller Haha :)

2007-05-28 @ 22:08:23
URL: http://oddme.blogg.se
Postat av: Elin

Ehh Agnes, det är Ben Stiller Haha :)

2007-05-28 @ 22:08:24
URL: http://oddme.blogg.se
Postat av: Clara

TACK ELIN! Skönt att någon på denna planet är smart iaf :)

2007-05-29 @ 14:59:00
URL: http://clarasdagbok.blogg.se
Postat av: Emelie

Älsklingsbarnet, Clara har tyvärr rätt. Eller inte tyvärr men hon har faktiskt rätt.
love u

2007-06-03 @ 09:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0