Hem, ljuva hem

Heej :)
NU är jag framme vid datorn igen. Jag gick hem från skolan idag, efter matten. Alla tyckte typ min panna var jättevarm, (vilket innebär att jag har feber) och sen hade jag ont i huvudet också.
Nathalie skulle också hem efter matten, hon kunde typ inte sluta hosta och hade ni vet sånt där äckligt slem i halsen, så vi tog tåget hem tillsammans.

När jag kom hem så kollade jag på Harry Potter och åt Ben&Jerrys. Det var jätteskönt att bara vara hemma när jag hade så ont i huvudet. Jag somnade när jag kollade på filmen och låg där i typ några timmar. Men nu är jag uppe igen:)

Jag tror jag kommer till skolan imorrn, jag har typ inte feber längre, tror jag.. Och jag måste, för vi slutar halv tolv imorrn för alla studenter typ ska ha skolan för sig själva för dom slutar imorrn.
Då ska jag Emelie och Filippa in till staden och kolla på bio.
Jag vill verkligen jättegärna se The Persuit Of Happiness med Will Smith.
Den är sann och handlar om att Will är hemlös, och bor på gatan med sin son. Dom får typ ibland sova på toaletterna på tunnelbanan, fett hemskt. Men ingen på Wills jobb vet att han är hemlös, alla tror att han liksom bor i ett fint hus och har pengar.
Men all hans lön går typ till mat och dom får inget över. Men sen typ jobbar han sig uppåt och till slut blir han typ mångmiljonär. Och det som är så coolt tycker jag är att hela i sann.
För typ nån vecka sen kollade jag på Oprah och då var den riktiga killen där. Han som upplevt allt på riktigt. Och nu är han liksom miljonär. Måste verkligen se den, den verkar vara jättebra :)

Men nu har jag skrivit för mycket.


Lots of love,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0