Hand i Hand

Heej alla glada:)

Nu har jag äntligen blivit klar med min nya press på playahead, den blev faktiskt jättefin *stolt*.
Gå in och kolla :)  Lillasystern@playahead

Idag har jag och mamma och och hälsat på mormor. Hon ramlade i hennes stentrappa och har brutit benet så vi hälsade på henne :) Mamma fick typ klippa gräset, tvätta och städa, medans jag och mormor spelade kort och kollade på fear factor USA. Det var ganska kul faktiskt, jag var så himla trött idag, så jag hade nog inte orkat med alla jobbiga kompisar :)

Igår var jag typ med Emma hela dagen, hon har kommit hem från Egypten och jag fick värsta coola plånboken av henne, Louis Vuitton, inte äkta förstås.
Sen så fick jag ett halsband också, med snäckor, det var fint:)

Men nu är det ganska sent och jag har skola imorgon. :|



Pussar till er alla,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Elin

Du e bäst <3

2007-05-28 @ 21:09:18
URL: http://oddme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0